diumenge, 29 de setembre de 2013

Any nou,encara que en el mateix curs..

Aquest és el segon any que ús aquest blog. L'any passat no m'agradava molt al principi perquè m'ho vaig anar deixant i al final no vaig fer cap entrada en el primer trimestre. Ara comence des del principi i esforçant-me el que no em vaig esforçar quan tocava.

La setmana passada vam fer un examen que no comptava per a nota, només era per a que Toni vera el nostre nivell. Eixe examen no em va eixir bé,però això no vol dir que no vullga aprovar l'assignatura.

Aquesta setmana vam fer:

DILLUNS: Vam anar tots al saló d'actes. Toni ens va repartir un full amb les normes de l'assignatura. En xicotets grups vam veure si ens pareixien bé i sinó canviar alguna norma. Per últim entretots li déiem el que ens pareixia bé o mal a Toni i ell anava anotant per a canviar algunes normes. També va explicar ràpidament com s'entrava al blog i com es feia una entrada.

DIMECRES: Va repartir els exàmens ja corregits i després va repartir un full titulat: "GUIA PER A LA TERTÚLIA I EL QUADERN DE LECTURA". Hi havia dos poemes que havíem de llegir-ho i mirar si teníem algun dubte o no enteníem alguna paraula per al pròxim dia.

DIJOUS: Vam resoldre els dubtes i en grups vam contestant les preguntes del poema per a corregir-les el Dilluns.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.