dilluns, 30 de setembre de 2013

PRIMERA SETMANA DE CURS

Els primers dies de classe de valencià el professor ens esplicó com seria el funcionament de la classe durant l'any. A continuació esposaré un breu resum de les classes de valencià durant la setmana:

Dilluns: el professor ens va entregar una fulla amb les activitats que farem durant l'any i de les normes de convivència i funcionament de les classes. Ell ens va dar el poder de rectificar i posar les normes que vuigueu. Tambe ens va ensenyar el blog de valencià i el funcionament que tenim que fer dell, les entrades que tenim que escriure, etc...

Dimecres: aquest día ens va repartir el primer treball que teniem que fer de valencià, ens va entregar una fulla amb dos poemes:El viatge de les mans per Ibn Khafaja d'Alzira i Tinc un desfici, ai, inclement, escrit per La Comtessa de Dia. Vam tenir que apuntar el vocabul.lari desconegut. El profesor ens va esplicar una mica el tema del que tractaven el dos poemes.

Dijous:Vam tornar a anal.litzar els dos poemes i vam formar grups per a fer les activitats que posava en la fulla del poemes, els grups els vam formar per una millor entesa dels poemes.



1 comentari:

  1. La primera setmana de classe de valencià el professor ens va explicar les normes de l'asignatura. Entre la que destaca l'ús d'aquest portafoli

    Dilluns 23: Aquest primer día vam parlar de les normes anteriors, vam fer una reunió a la sala d'actes per a parlar del decàleg de convivència i per últim vam fer un examen per a vore el nostre nivell.

    Dimecres 25: Vam llegir dos poemes i vam subratllar algunes de les paraules per a traduir-les.

    Dijous 26: En grups de cuatre o sis persones em de contestar unes preguntes dels poemes que vam llegir el dimecres

    M'agradat l'ús del bloc per a comunicar-nos, encara que em resulta una mica difícil no tindre llibre de text però estic segur que vaig a aprendre molt.

    ResponElimina

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.