dijous, 3 d’octubre de 2013

Primera setmana

La primera setmana de classe de valencià el professor ens va explicar les normes de l'asignatura. Entre la que destaca l'ús d'aquest portafoli 

Dilluns 23: Aquest primer día vam parlar de les normes anteriors, vam fer una reunió a la sala d'actes per a parlar del decàleg de convivència i per últim vam fer un examen per a vore el nostre nivell. 

Dimecres 25: Vam llegir dos poemes i vam subratllar algunes de les paraules per a traduir-les. 

Dijous 26: En grups de cuatre o sis persones em de contestar unes preguntes dels poemes que vam llegir el dimecres 

M'agradat l'ús del bloc per a comunicar-nos, encara que em resulta una mica difícil no tindre llibre de text però estic segur que vaig a aprendre molt.

PD: aquesta entrada vaig fer-la l'1 d'octubre pero com a comentari a l'entrada de David Carbonell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.