diumenge, 6 d’octubre de 2013

segona setmana


Setmana del 30/09-04/10

-Dilluns 30:
El profesor ens va explicar com devien puclicar al bloc, va ajudar als alumnes que no van rebre l'invitació per a entrar al bloc i ens va donar un full amb dos entrades que va agarrar anonima-ment dels nostres companys par a corregir-les a casa


-Dimecres 1:
Aquest dia no vaig poder anar a clase perquè em vaig anar al metge. Però, vaig preguntar als meus companys i em van dir el que van fer. El profesor ens va donar unes pautes per a fer les entrades al bloc
-No fer entrades com si fos un diari. Aquest va ser l'error mès comu en les primeres entrades al bloc.
-Fer un mínim de 250 paraules. No es necesaria cap explicació, s'han de fer 250 paraules com a mínim per a explicar de manera detallada setmana.
-Tindre molt en compte l'ortografía. Després de acabar l'entrada hi ha que tornar a llegir-la per a veure si hi ha alguna falta octografica.


-Dijous 3:
el profesor no va vindre a classe.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.