dijous, 24 d’octubre de 2013

SETMANA DE LLUITA I TRANQUIL·LITAT


La setmana anterior no vaig poder escriure el blog perquè me la vaig passar malalta i no vaig assistir a classe, però els meus companys em van explicar un poc com van ser les classes i em van avisar del comentari de text que faríem el dilluns següent.

 El dilluns 21 vam fer el comentari i la veritat és que no va paréixer tan difícil com jo m'ho esperava. Triem tres poemes i comentem el seu tema, el seu estructura,etc... 

La resta dels dies no he assistit a classe per exercir el meu dret a vaga en la setmana de lluita de València en defensa per la nostra educació, per la qual cosa no hi ha molt que escriure en el blog esta semana, fins la setmana que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.