dimarts, 15 d’octubre de 2013

Setmana valenciana.

Aquesta ha sigut la tercera setmana de classe, i de curs.
El primer dia de classe vam corregir els comentaris dels poemes "El viatge de les mans" i "Tinc un desfici, ai, inclement". Molt pocs alumnes van tenir els deures fets, però així i tot els corregirem.
Toni ens va manar desprès fer els dos ultims punts del exercici dos del full dels poemes, que consistia en relacionar els poemes amb cançons, novel·les i pel·lícules de l'actualitat i amb frases fetes, refranys o tòpics habituals sobre l'amor.
El segon dia que teniem classe era el dimecres 9 d'octubre, que era festiu per ser el dia de la comunitat valenciana. Per a celebrar aquest dia en València es trau al carrer la senyera, i quan torna a la plaça de l'ajuntament i la pujen per el balcó es fa una "mascletà" a les dos el migdia, com a falles. També es fan cercaviles de gegants i cabuts, i moros i cristians.
El dijous si tinguérem classe, però jo no vaig assistir ja que estava malalta.
Per el que m'han contat els meus companys i per el que he llegit a les seues entrades del blog, Toni va dir la nota de la segon entrada i va corregir-les. Els meus companys van portar el llibre de les veus del tems i Toni va proposar que comentaren el poema "Balada" de la pàgina 133. També els va donar un full amb una serie de treballs per a realitzar i exposar a classe. Parlaré amb el professor el proper dia per vorer quin treball em correspon a mi.
Aquesta setmana al institut hem deixat de costat el horari que teniem fins ara i hem tornat al mateix de sempre.
Ens llegim la propera setmana, companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.