dimecres, 27 de novembre de 2013

Balanç del primer trimestre

Encara que siga valenciana a mi, de sempre, m'ha costat expressar-me o escriure en valencià, i l'assignatura en si em costa. Durant tots els cursos he anat a poc a poc passant i aprovant. Enguany i l'any passat la veritat vaig tindre sort perquè no sabia si seria fàcil o difícil.

Acabe de terminar el primer trimestre i el meu balanç és bo, encara que no sàpia si aprovaré...jo ja sabia com anava tot perquè he repetit però encara així em resulta complicat. Quan vaig haver d'exposar oralment no em va fer molta gràcia perquè no m'agrada ser el centre d'atenció i parlar en públic però una vegada ho vaig fer estava més tranquil·la. El tema del comentari dels poemes vaig intentar posar el que jo entenia i quina era la meua forma de representar-los encara que em va eixir fluix l'examen.

També hem donat prou literatura, però crec que Toni va dir que l'any passat vam donar-ne més; i hem donat l'adequació i la variació lingüística com ja ho vam fer anteriorment.

La literatura era estudiar, però havien algunes preguntes un tant rebuscades o que havia que fer memòria. I l'adequació i la variació lingüística per a mi és difícil de comprendre sobretot la variació lingüística (i en l'examen els últims exercicis vaig fer el que vaig poder perquè hi havia algun que no ho vaig entendre bé).

El trimestre en realitat ha sigut fàcil i divertit, no m'he avorrit amb el que hem donat. Ara suspenga o aprove, he de mirar ja el segon trimestre i esforçar-me més perquè en este m'he esforçat poc..



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.