divendres, 22 de novembre de 2013

Comentari dels poemes

1 . He triat els poemes : " Tinc un desfici , ai, inclement " , " Fragment d' Epill o Llibre de les dones" i "La balada de la garsa i l' esmerla " .

2 . El primer dels i escollit perquè són els que més m'agraden , com estan escrits i que són fàcils d'entendre.
" Tinc un desfici , ai , inclement " La comtessa te Moltes ganes de estar amb el seu amant , Parla amb el seu amic del problema que té i la dona l'únic que vol és estar amb ell .
 " Fragment d' Epill o Llibre de les dones " L'home viu amb la seva estimada però parla molt malament sobre ella , sembla que no vol estar amb ella perquè no li agrada res.
" La balada de la garsa i l' esmerla " L'home vol estar amb una dona però aquest amor no és correspost per ella , ell li diu que si no el vol no vol estar amb cap més perquè la vol a ella , l'establiment molt enamorat .

3 ." Tinc un desfici , ai , inclement " Els mots que hi ha són : desfici , esmenta ..
Exemple : Sapigen que goig hauria si us tinguésen en lloc del marit Sols que emjurasseu , penedit , de fer ho que jo Voldria .
 " Fragment d' Epill o Llibre de les dones" Els mots que hi ha són : Odi , rancor , repugnància ...

4 . " Tinc un desfici , ai , inclement " Actualment ocorren molts casos semblants a aquest .
 " Fragment d' Epill o Llibre de les dones" cominza a passar això en les parelles i al poc temps es separen . Com en la pel · lícula ( separació ) en la qual ja no volen però han de seguir units .
 " La balada de la garsa i l' esmerla " Aquest cas és el més comú de tots ja que molts amors no són correspostos .

 5.Per acabar en els tres poemes es parla de la dona de formes diferents però que l'envolta. Aquests poemes poden ser en molts casos experiències viscudes pels autors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.