dimecres, 27 de novembre de 2013

Comentari global de l'avaluació


Aquesta avaluació, ja que es la primera yo pense que toni no ha donat tota la canya que podria haver donat, perquè com havìa molta gent que provenia d'altres instituts i el nivell era un poquet baix, doncs algunes persones els ha costat bastant i altres menys (en la vida hi ha de tot), però aixo no resta que no haguem donat matèria, perquè em donat tots els factors de l'adequació, la variació lingüística, els factors, que la suma de factors dona els registres, la modalització i dins d'això estan les marquesde modalització (que hi han vuit), després tembé hem donat la dixi personal, dixi social, dixi espacial, dixi temporal, i la dixi textual i per últim les veus del discurs, que són: la Polifonia i la Intertextualitat. Ah i ha això cal sumar-li el comentari de poemes (que jo almenys de poemes he après ha fer el comentrai i ha comprendre-los bastant bè) i tota la literatura des de la contextualització historicocultural fins a l'autor Jaume Gasull i la seva obra: Lo somni de Joan Joan, i yo pense que els mini videos que varem fer sobre la literatura tota la clase, hem va servir de molt, almenys per a mi. La meva opinió sobre aquest trimestre és que hem après molt en tots el aspectes. A mi el que m'ha pasat es que a l'hora de fer l'exàmen el exercici de tipo test de la literatura no em va eixir molt bé, però el exercici dos de l'aduquació el tenia perfecte i l'ùltim de llegir el text i fer les activitats no em va donar temps, però si arribe a pensar i ha pendre'l amb tranquiltat m'hauria sortit molt bè (ja que vaig ha estar tot el diumenge estudiant, sense sortir de casa). Encara fent-me la mitjana i tot, yo pense que em ix aprovat, però per si de cas faig aquesta última entrada al bloc i si em punja 0,2 benvingut sigui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.