dilluns, 11 de novembre de 2013

Donem pas a l'adequació

Aquesta setmana hem estat aprenent la coherència, cohesió peró sobretos l'adequació per a que els textos que escrivam ixquen bastant bè.

DILLUNS: Aquest dia Toni va donar l'ùltim dia per a les persones que no havìen exposat, entre aquestos estaven els que no sen varen arecordar i els que no les havia donat la gana exposar quan li tocava. El nostre mestre per a poder avaluar millor ens va donar a poquets un full on tenìen que avaluar a les persones que eixien avui davant de nosaltres, yo crec que que aixo ho fa Toni per a que le ajude a ell tambè a avaluar a les persones amb les que tenga dubte. Per ùltim ens va dir que en el blog tenim uns fulls sobre la llengua que tenim que descarregar-nos per al proxim dia.

DIMECRES: Va començar a explicar-nos  els factors de l'adequacó, suposadament que teniem que tenir els fulls ja descarregats, però sols el tenien 11 persones aproximadament i com Toni pensa en tot doncs va portar uns quants fulls per a poder que tota la classe tinga on llegir, per a comprendre ho millor el que estava explicant va escriure a la pissara un mapa conceptual amb lo mes important i finalmet va manar uns exercicis per al pròxim dia.

DIJOUS: Aquest va ser l'ultim dia de classe i va demanar-nos el exercicis per a vore qui el havia fet, van ser molt pocs i els van intentar corregir pero no savian si estaven bè o mal. El professor per a que el entenguerem millor ens va repartir un mapa conceptual com el del dimecres però millor explicat, per a que el puguerem estudiar millor i  que sols entengueren els conceptes claus. Per acabar va manar un altre mapa conceptual per a que el ferem a casa però sobre la variaciò llingüística.

CONCLUSIÒ: Aquesta setmana em deixat de costat la literatura, que ja fa temps que el estem donat i va pasar al llenguatge per a que pugam escruiure textos bastant bè i preparats i que sapessim mes sobre com s'escriu el valencià.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.