diumenge, 10 de novembre de 2013

L'adequació

El primer dia em va tocar exposar el poema, el vaig passar molt mal perquè vaig ser la primera. Després uns altres companys van exposar els seus punts i unes cinc persones i jo vam avaluar-los de manera anònima.

El següent dia de classe ens va dir que ja ha pujat el tests de literatura que hem d’estudiar per a l’examen. I hem comentat com tenim que imprimir els documents a més ens ha dit que hem de portar uns fulls. Ens hem posat a veure el apunts que havíem de portar per a hui.

Hem vist l’adequació que es la propietat que tenen els textos d’adaptar-se al context comunicatiu.


Ens ha explicat que el mapa mental té una finalitat mes visual que els esquemes o els resums. Ens hadit que no hi ha texts purs, qualsevol tipus de text esta format per la unió de dos o més tipus.

Ens ha resumit el que hi ha en l’altra fitxa que ens teníem que imprimir i ens ha demanat fer un MAPA MENTAL d’això per al dilluns, també ha dit que a l’examen pot haver una pregunta en la que tindrem que fer un mapa mental.
Després hem corregut els exercicis, jo n'he fet l'u.

M’agrada això de tenir que escriure en el blog perquè m’obliga a estar atenta i tomar apunts i després puc veure que deures ha manat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.