dimecres, 27 de novembre de 2013

Entrada resum de la 1a avaluació

No me n'he assabentat molt bé, però he escoltat que hui es podia fer una entrada al blog resumint l'avaluació i que pujava un poc de nota, així és que m'he decidit a fer-la. Aquesta avaluació ha estat sens dubte un trimestre ple d'alegries, sorpreses i alguna que altra decepció.
La primera innovació d'aquest curs era que no anàvem a tenir llibre, cosa que no em va agradar gens. Més tard Toni ens va informar de que tendríem que fer una entrada setmanal al blog www.portfoli21a.blogspot.com.es en la qual, tindríem que dir les coses que havíem fet durant la setmana a classe. Aquestes entrades contarien 2 punts de la nota final. Espere treure bona nota ja que escriure valencià se'm dona bé i m'agrada bastant.
Els primer tram de trimestre varem estar treballant els poemes. Analitzant-los i traient conclusions de ells. Finalment vam fer un examen en el qual hi tindríem que fer un comentari de text sobre tres poemes dels sis que havíem donat. L'examen valia 1 punt hi vaig treure un 0,45. La raó va ser que no em va donar temps ja que al comentari del blog l'he fet molt millor.
A continuació, prosseguirem amb la literatura. En aquesta estudiaríem principalment l'historia de la Corona d'Aragó entre els S.XII i S.XIV, els poetes arabigovalencians i el segle d'or amb els seus poetes més destacats. Aquesta part entraria a l'examen final però també hi faríem altra activitat. L'exercici consistia en fer un treball d'algun dels temes de la literatura i fer una exposició d'ell a classe i també pujar-lo al blog. Vaig treure un 7 i crec que podia haver-m'ho preparat més per a treure més nota.
Finalment varem donar l'adequació. Dintre estudiarem les variacions lingüístiques, la modalització i la dixi. Va estar bastant complet i en la meua opinió, prou difícil. Aquesta part entraria dins de l'examen final.
Hui Toni ha dit les notes dels exàmens finals però com que jo estava fent un examen de matemàtiques no me n'he pogut assabentar. Espere haver aprovat encara que siga amb un 5.
En resum, aquest avaluació ha tingut molts continguts i moltes novetats. Ha estat difícil, però crec que puc aprovar i treure millor nota la següent avaluació. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.