dimecres, 27 de novembre de 2013

Fi del primer trimestre

    Huí em tingut l'última clase de valencià del trimestre(a la qual alguns no em pogut acudir perque teniem examen de matemátiques).Peró als meus oïts a arrivat informació important:que les notes dels examens havien sigut relativament baixes i que hi havia una posible solució per a pujar la nota,que era fer aquesta entrada extra en el blog.
Demà Toni ens donara les notes finals d'avaluació i als que no em estat en clase també ens donara la nota de l'examen que vam realitzar el passat dilluns.
Opinió personal:
Em pareix molt bé el que ha fet Toni de donar-nos l'oportunitat de escriure aquesta entrada per a pujar un poc de nota,i també el que m'han dit de que els positius també pujen nota ja que últimament pocs mestres premien el treball i esforç diari dels alumnes treballadors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.