diumenge, 3 de novembre de 2013

Informació de l'examen

En questa setmana hem fet moltes exposicions. Els dos primers dies els vam dedicar a exposar en veu alta els treballs que vam fer al saló d’actes. Jo no vaig poder fer-ho perquè no m’ha arribat el torn.

I la classe del dijous la vam dedicar a parlar:

  • Com va a pujar Toni els vídeos al blog: vam acordar que els pujaria a youtube i que al acabar l’avaluació bloquejaria el canal. També ens va parlar de “dropbox.com” que permet pujar documents, vídeos, imatges… i nomes per crear-te una compta et regala 2gb i per invitar a la get et van regalant més.
  • El examen serà el dia 25 Novembre, Dilluns en el saló d’actes i constarà de:

    1. Una part de literatura, tipus text amb vint preguntes que valdrà dos punts.

               2. Un comentari de un d’aquests poemes:
    • “Elegía Valenciana” per Al-Russafí de Valencia (pagines 55, 56)
    • “Cançoneta lleu i blana” per Guillem de Berguedà (pagines 66, 67)
    • “Elogi dels diners” per Anselm Turmeda (pagines 109, 110, 111)
    • “XLVI (“Veles e vents”)” per Ausias March (pagines 155, 156, 157, 158)
    • “Lo procés de les olives” poesia Satírica Valenciana per Llaume Gassull (pagines 253, 254, 255)

                     Hi haurà que parlar del autor i fer un comentari con en el examen anterior.

                3. En la part de llengua haurà que parlar de l’adequació i valdrà tres punts.


Estic molt nerviosa por l’esposisió però espero que em surti bien, tinc que recitar el poema “Elogi dels diners” que la meua companya Pilar analitzarà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.