divendres, 1 de novembre de 2013

Pànic en l'escenari

El primer dia de classe vam anar al saló d'actes. Aquesta setmana ens tocava exposar els temes de literatura. Dilluns començarien els 22 primers i jo estava entre eixos 22,però no ens va donar temps a tots i jo em vaig haver d'esperar al pròxim dia. Record que eixe dia estava molt nerviosa perquè no m'agrada  parlar en públic i em tocava fer-ho de totes maneres,encara que vaig tindre sort i l'últim que va exposar era el que anava davant de mon. Per un costat era bo perquè m'alliberava però per altre em tocava a mon començar Dimecres. També ens va dir en els últims deu minuts les notes de l'examen que vam fer comentant uns poemes. Esperava mes nota,però vaig entendre que quelcom hi havia fet malament o no m'havia expressat be.

El segon dia ja no m'alliberava d'exposar,sabia que em tocava inaugurar aquest dia i volia començar a exposar com més prompte millor. Havia de parlar de Bernart de Ventadorn i més o menys m'ho sabia,però quan vaig pujar ací vaig pensar que seria millor perdre dos punts de deu per haver-ho llegit que posar-me a parlar i que se m'oblidara tot ningú m'entenguera i tindre menys nota i això va ser el que vaig fer. Dimecres vam acabar tots d'exposar,menys aquelles persones que durant eixos dos dies no ho tenien i ho podran exposar próxim Dilluns però amb menys nota que la resta de la classe.

Finalment,Dijous, ja vam anar a classe. Toni ens va comentar que estava acabant de corregir les exposicions,que una opció era pujar-la a "Dropbox" i ens va explicar un poc com s'usava i per a que servia i una altra opció era pujar-la a "Youtube" però que necessitava el nostre permís pel tema de la nostra privacitat. Ens va repartir l'examen del comentari i vaig entendre perquè havia tingut tan mala nota,ja que tenia moltes faltes. Ens ho quedem i ara hem d'ampliar-ho per a després pujar-ho com una entrada al bloc. Per acabar ens va posar la nota del pròxim examen i ens va comptar que entrava: 20 preguntes de test de literatura (que abans de l'examen faríem una prova) i un comentari d'un poema (que ja ens va dir 5 que és d'on eixirà el de l'examen).

Ací està la meua exposició, que he penjat en YouTube:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.