dilluns, 4 de novembre de 2013

Poemes i nervis no queden del tot bé

Aquesta setmana ha sigut prou curta per a mi, ja que he estat malalta dos dies dels tres que tenim classe de valencià.
El dilluns, primer dia i únic de classe per a mi, vam anar al saló d'actes a fer les exposicions dels treballs sobre els poemes, hi va haver gent que no s'ho havia preparat gens, però encara i així els eixí be perquè no tenien por escènic. També hi van haver companys que s'ho havien preparat molt i no els ca eixir molt be per els nervis. El que més va abundar van ser els companys que ho feren be i ho tenien molt preparat. Aquest dia també em va tocar fer l'exposició a mi davant els company. El meu treball tractava sobre les trobairitz, les dones trobadores dels segles XII i XII, com ja vareu poder observar a la meua anterior entrada al blog. Crec que em va eixir prou be l'exposició, encara que estava molt nerviosa. En els cinc ultims minuts de la calsse Toni ens va donar la nota del examen dels comentaris del poemes, en el que jo vaig traure un 0,9 de 1.
Dimecres i dijous jo no vaig assistir a classe perquè vaig estar amb febre al llit, però ja estic completament recuperada desprès del pont de Totssants.

Ens llegim prompte, companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.