diumenge, 3 de novembre de 2013

Por escènica? Superada!



A diferencia de les setmanes anteriors, en aquesta em fet una activitat molt diferent respecte a les altres. Toni va cridar-nos d’un en un i el que calia fer era pujar a l’escenari del saló d’actes i parlar del tema del teu treball en un micròfon a la mà mentre una càmera gravava nostres actuacions. Vaig a parlar-vos de la meua experiència.
Soc una persona molt tímida, i no m’agrada res el fet de parlar per a moltes persones. Em posa nerviosa que molta gent m’observe durant un llarg període de temps, doncs, quan el professor va dir que devíem pujar a l’escenari i parlar, la meua cara va delatar-me. No volia fer-lo, perquè tinc eixe por  escènic de tota la vida. Però devia fer-lo si volia aprovar.
El dia de l’exposició, estava massa nerviosa. Encara que vulguera, no podia alçar la vista del paper. Vaig llegir tot el que volia dir, cosa que no volia fer. L’important es que vaig pujar per primera vegada i vaig fer-lo, com podia, però vaig fer-lo. Ara que ja sé com és l’experiència, per a la pròxima vegada treballaré per a no llegir la meua exposició i poder parlar sense tindre eixe por de que els meus companys m’observen.
Finalment, cal dir que l’activitat proposada per Toni de parlar amb un micròfon i una càmera es una bona idea, perquè podrà ajudar-nos a superar el por a parlar en públic que molts de nosaltres tenim. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.