dimecres, 27 de novembre de 2013

Primera avaluació acabada

Aquest és l'últim comentari del l'avaluació, on vaig a fer un balanç del trimestre.
A mí, em costa molt parlar i expresar-me en valencià, però sempre intente fer un esforç en aquesta assignatura per a traure bona nota.
En aquesta primera avaluació hi ha algunes proves que no les he fet, i això en baixarà prou la nota. Les primeres quatre setmanes no vaig poder comentar en el blog, y l'exposició oral tampoc la vaig fer perqué vaig faltar a classe eixe dia.
Aquest es el criteri general d'avaluació on hi diversos aspectes, en cadascun s'havia d'obtenir una nota superior a la tercera part del total per a poder sumar tots i aconseguir així l'avaluació positiva , cinc sobre deu punts:
  • Un exàmen de comentari de poemes, on tenies que comentar tres poemes y després pujar-lo al blog corregit. Aquesta prova valia 1 punt en l'avaluació.
  • Comentar totes les setmanes en el blog. On podies fer diaris, opinions, treballs... Aquest apartat valia 2 punts en l'avaluació.
  • Un treball de literatura on s'havia d'expossar en clase, yo el vaig fer sobre Anselm Turmeda com a poeta. Aquesta prova valia 1 punt en l'avaluació.
  • El control escrit del trimestre, on havien tres preguntes: Una pregunta tipo test sobre la literatura, una altra de mapes mentals de l'adequació i la variació lingüística, i l'última on tenies que comentar un text.
En conclusió, aquesta avaluació m'he organitzat prou mal, i si aprove l'assignatura de valencià serà de potra, per això he fet aquest comentari, per a intentar pujar una miqueta la nota a vore si aprove.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.