dimecres, 27 de novembre de 2013

Primera avaluació

En primer lloc he de ressaltar que aquesta serà l'última entrada que vaig ha fer en aquest primer trimestre en el blog ja que ens han reduït l'avaluació i han de posar les notes el proxim dimecres dia 28/11/2013.
  • Vam buscar informació per a fer un treball el cual Toni en va grabar en el saló d´actes i els que faltaven els va grabar en clase i tambe un treball de 200 paraules.
  • Vam fer un comentari de text el cual vam ocupar moltes clases les cuals van a estar molt entretenides i mes tard fer un examen el cual contaba sobre un punts.
  • Vam fer entrades en el blog les cuals contes 0,2 si esta be cada publicació les cuals tenen que tenir una imatge i la teua etiqueta, dos setmanes de aquesta primera avaluació no van tenir que fer les a que hi eren festa.
  •  I per ultim l'altre dia vam fer l'últim examen d'aquesta avaluació el cual contaba de tres apartats:
                -Literatura: La literatura estaba composta de 30 preguntes en les cuals algunes estaben    molt fáciles pero algunes otres ja no i estaben tan fáciles pero jo en el meu examen vaig acertar 20 i vaig fallar 8 el cual esta molt bé.
               -Mapa Conceptual: En aquest mapa va possar un fragment sobre els factors de L´adequació per a especificar més dins de aixo va posar el punt 7. Tipus de text i també 6. Ambit d´ús en el cual dins de aixo i había moltes coses mes, este ejercici tambe me va salir molt bé en el cual vaig a fallar 1.
              - Text:  En aquest text hi había 5 preguntes les cuals si les meditaves i habíes estudiat te la tenies que saber pero era un poc difícil, el text era de JOAN FUSTER.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.