diumenge, 3 de novembre de 2013

Setmana de noves sensacions

Una setmana molt divertida i entretinguda per a la mi la millor de totes les que hem tingut, encara que amb molts nervis. Dilluns començarem en la sala d'actes per a realitzar les exposicions dels nostres treballs, com jo tènia el primer punt em toca eixir la primera i tènia molts nervis encara que estava segura de mi mateixa i em va eixir millor del que m'esperava. Quan vaig baixar de l'escenari i vaig començar a veure les exposicions dels meus companys em va sorprendre que la por de parlar en públic es algo que moltíssima gent sent .No és una qüestió d'edat, és una qüestió de pràctica i portar el tema molt preparat anotant-te en un xicotet esquema les coses més importants. La millor forma de combatre-ho és enfrontant-se a ell. Cal eixir a escena amb confiança. El públic no és l'enemic, al contrari, són persones a qui els podem aportar algo, si estan ahí és perquè pensen que no perdran el temps escoltant-te. Dimecres continuarem amb les següents exposicions ja que com som tants en classe no ens donava temps i ho vam tindre tindre que dividr en diversos dies. L'ultim dia Toni ens va explicar com a seria l'estrucutra de l'examen, entrara la part de literatura de tots els treballs que hem fet que seran de tipus text,també caldrà preparar el comentari d'un poema i aportar algunes idees sobre l'autor i l´ultima part serà l´ortografia. L'examen serà el 25 de Novembre a les 8 del matí caldrà començar a estudiar ja que hi ha molta matèria…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.