dimecres, 6 de novembre de 2013

TREBALLS I EXPOSICIONS

DILLUNS: Començaven a expossar els treballs de lliteratura valenciana i mentre que els meus companys expossaven els seus treballs jo me preparava per quan tinguera que fer-ho. Cap al final de la classe mos donaren els examens del comentari de text de la setmana anterior, he tret un 6,5, nota en la que estic molt contenta.

DIMECRES: Aquest dia ja me va tocar expossar el meu treball, que parlava sobre la poesia medieval, un tema que jo no vaig triar, però que al fi i a la cap, m'acabá agradant. Vaig passar molta vergonya( sobretot ara quan he vist el video) però s'em va fer curtet.

DIJOUS: El dijous vam estar parlant de la literatura i sobre les coses que faríem en les setmanes següents. Vam posar la data de l'examen i Toni ens va indicar els poemes que anirien a examen, també la literatura que hi ha moltíssima. A banda ens va explicar el que era el Dropbox i per al que el podíem utlitzar, però no és que jo m'assabentara molt, les tecnologies no són el meu.

OPINIÓ PERSONAL: la veritat és que esta setmana ha sigut entretinguda anant al saló d'actes i veient-nos tots exposant i parlant cara al public. És una manera nova de treballar i agafar confiança amb la classe i el que ens espera en la facultat. Espere que hagen mes setmanes així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.