diumenge, 3 de novembre de 2013

Una nova experiència, comencem amb les exposicions

Aquesta va ser una setmana en la que vam probar una nova experiència a la qual no estem acostumats, a parlar en públic. Durant aquesta setmana, la major part de nosaltres vam tenir que fer en públic les exposicions que vam estar preparant durant la setmana passada.
Va ser una experiència nova i que personalment em va agradar. La majoría de nosaltres estavem molt nerviosos, jo inclós, per què no ho havíem fet mai, però quan vaig acabar em doné compte de que no va ser per a tant i el vaig agafar el gust.
Jo vaig fer la meua exposició sobre l'obra d'Ausías March.
La seua obra va influir molt en la poesía espanyola del Renaixement. La seua obra consta de 128 poemes, els quals els va dividri en tres parts.
La primera part va ser  els Cants d'amor, en els quals la relació de la dona amb l'home es una mescla de l'amor sensual i l'amor intel·lectual. March sols mantè de la poesía trobadoresca el fet de dedicar els seus poemes a una dama, el qual amaga el seu nom vertader davall d'una senyal. Va utilitzar 5 senyals:
- Llir entre cards.
- Plena de seny.
- Mon darrer bé.
- Oh, foll amor.
- Amor, amor.
Després es troben els Cants de mort, que sòn només 6 poemes dedicats a alabar la mort de la seua segona esposa, Joana Escorna.
I per últim es troba el Cant espiritual, que ès una llarga composició de 224 versos escrits en segona persona que va dirigit a Deu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.