diumenge, 3 de novembre de 2013

Una nova experiència



Aquesta setmana ha estat marcada per una nova experiència que hem realitzat en les classes de Valencià ja que havíem preparat uns treballs de literatura publicats en el blog i ara tocava exposar-los en classe per a fer el dossier de literatura. El treball calia exposar-lo entre 1-2 minuts. Dilluns vam estar al saló d'actes on començarien totes les exposicions que serien gravades en vídeo.

En el meu cas em va tocar exposar el dimecres, el tema que em tocà exposar va ser el de la poesia "Lo somni de Joan Joan" de Jaume Gasull , al principi em trobava un poc nerviosa quan vaig pujar a l'escenari amb el micròfon però després vaig agafar confiança i vaig poder exposar bé el meu tema.

Però ací no acaben les exposicions, que continuaran el dilluns de la setmana que ve ja que va faltar gent ja que no va donar temps . La ultima classe del dijous parlàrem de com seria les classes següent començaríem amb la part de llengua , també hem estat parlant de com seria l'examen ,el professor ens va donar una sèrie de poemes per a preparar-nos per a l'examen ja que eixirà algun d'ells per a comentai per ultim comentem que seria el que estudiaríem de literatura , que finalment estudiarem els nostres propis treballs com a literatura.

En la meua opinió ha sigut una setmana en què hem tingut una nova experiència de parlar en públic i davant d'una camara açò ens farà afrontar millor la nostra por parlar en públic.

1 comentari:

  1. Majo, has de revisar una mica millor el resultat del traductor de textos. Se te'n passa alguna paraula escrita inadequadament. Ja te les he revisades i canviades.

    ResponElimina

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.