dilluns, 9 de desembre de 2013

Comencem amb classes avorrides?

En aquesta setmana, la primera de la segona avaluació, Toni ens ha dit que la segona avaluació va ser molt mes avorrida y difícil que la primera. I que com es avaluació continua en l’examen de la segona avaluació eixirà un poc del que hem vist en la anterior.

El primer dia vam treballar amb un text, “CARPE DIEM”, a classe vam fer els primers exercicis i va manar per a casa els tres últims.

El següent dia de classe vam corejir els exercicis que va manar l’últim dia, els del text de “CARPE DIEM”. Iva repartir un tex en el que esposava tot el que anàrem a tractar en la segona avaluació:
  1. Els exàmens proposats
  2. El llibre de lectura obligatori per a nadal
  3. Les notes de lectura obligatòria


I ens va dir que el dijous següent faríem un petit control que consistiria en fer un resum.

Dijous, vam fer, com estava previst, el control del resum. Ens va donar un text  per resumir, però por altra banda ens va entrega un altre full on explicava com es tenia que fer un resum, amb les errates mes comuns i els procediments a seguir. Vam llegir el text en veu alta, després vam destacar les idees principal (no vaig encertar tants com pensava) i ens els últims quinze minuts vam fer el resum. Tenia que ocupar aproximadament cent paraules (el meu te noranta-sis paraules). Per últim ens va donar un full amb erros que podíem haver comes i amb un resum fet com deu mana (em vaig donar copte de que al meu li faltaven algunes coses).



Per concloure bull dir que la idea de ensenyar-nos fer un resum es molt important i ens l’ha explicat molt be. Per altra banda Toni ha dit que aquesta avaluació serà molt mes avorrida però per ara les classes de valencià em pareixen tant divertides com sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.