dilluns, 16 de desembre de 2013

Conta atras per a Nadal

El primer dia de la setmana va manar al saló d’actes en el que ens va explicar que en aquest trimestre començarem a utilitzar una Wiki (que vol dir ràpid en hawaià). En ella pujarem els treballs que Toni ens diga. Això ha plantejat un poc de desconfiança per part del alumnes que ja han utilitzat aquest sistema ja que poden modificar els teus treballs. Però Toni ens ha tranquil·litzat dient que ell des de la seua conta pot saber quan i por qui es modificat un document.

Al dia següent vam llegir uns fragments del llibre Les veus del temps. Vam llegir dos histories: las primera va ser escrita per Ramon Llul, Exemple de la llebre i el lleó. Es una moraleja que pretén ensenyar-te, en la meua opinió, que por molt for o llest que sigues pot ser enganyat per algú menys fort e intel·ligent si et deixes llevar per l’orgull, com li va passar al lleó. El segon fragment que vam llegir es del Llibre d’Evast i Blanquerna, De l'ordenament que el papa Blanquerna féu en sa sort.

L’últim dia de classe de valencià Toni va entregar els resums que vam fer fa un temps i he d’admetre que m’esperava una nota mes alta. Però, té raó, estic acostumada a fer esquemes i em costa acordar-me de enllaçar les idees.

Després vam reprendre la lectura de Les veus del temps amb Les cròniques de Jaume I que es dividien en  Jaume I es ferit per una sageta i  La conquesta de València. El resto de la classe la vam dedicar a comentar les lectures. I als últims cinc minuts ens va manar deures optatius per les Vacances de Nadal, fer un petit resum, tres o quatre renglons a mà, de les 48 histories de prosa del llibre que estem treballant en aquest curs.


Jo opine, personalment que aquesta setmana ha sigut mes tranquil·la de lo que la esperava, jo creia que tindríem altra setmana d’exàmens però no ha sigut així. Tinc la esperança de que tot el curs siga igual però se que no serà així. En relació a la Wiki, no estic segura de haver-ho entès tot i no compren que si ja tenim el blog i funciona amb eficàcia, per què no seguir així?. Per altra banda vaig a esforçar-me mes a els resums i crec que una bona manera es fent els deures optatius que ha manat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.