diumenge, 1 de desembre de 2013

Fi d'avaluació

       Aquesta a sigut l'última setmana del primer trimestre,el la qual alguns només em tingut dues clases.
Dilluns vam tindre el primer i únic examen d'avaluació,encara que Toni ens havia fet un simulacre la clase anterior,no vaig calcular bé el temps i em va faltar un poc.
El següent dia alguns no puguerem acudir a clase de valencià perque teniem l'últim examen del trimestre de matemàtiques i Toni ens va deixar agafar aquesta clase per a que puguerem ampliar el temps de realització,ja que el examen era prou llarg.
Dijous Toni ens va dir les notes definitives del trimestre,i als que no haviem estat la clase anterior també ens va dir la nota que haviem tret a l'examen per a que sapiguerem més o menys com ens havia eixit i en que haviem fallat.Jo em vaig quedar content amb la meva nota,peró al següent trimestre intentare superarme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.