diumenge, 2 de febrer de 2014

Arribada a Rodes, Tirant lo Blanc.

Tirand lo Blanc amb el seus companys arriben a Rodes en la seua galera després de dies sin poguè beure i menjar. Rodes es conegut pel el seu mercat replet de varietat. Tirant i els seus companys comencen a fer un volt pel mercat a la recerca de provisions per anar a Constantinoble, el primer dia fan fora una ullada a les armes, quan acaben de pujar les armes a la galera es van a la posada més coneguda a Rodes i passen la nit explicant històries sobre els seus inicis com cavallers. 

Va dir el company 1:
-Jo quan vaig començar va ser gràcies al meu pare que em va ensenyar tot el que sé, i així arribé a ser-ho.

Digué el company 3:
-La meua historia va ser completament diferent arribé a ser-ho gràcies a les meues ganes de superarme i arribar a ser el mijor cavaller de Anglaterra.

Per ultim el compayn 2 digué:
-Jo no volia ser cavaller, era un metge al qual li anava molt bé en la vida i tenia diners per menjar, no necessitava res més, però un dia una banda de lladres em destrossa tot el meu treball i el de molts del meu poble i em vaig proposar fer-me cavaller per ajudar a les persones com jo que estaven indefenses i lluitar contra la maldat en aquest món.

Tirant digué:
-Aquesta es la rao pel la que tenia que ser cavallers  per ajudar a la gent i fer un món millor sense sang.
Comença el segon dia a la recerca del menjar per marxar, arriben al mercat i es posen a comprar menjar per al llarg camí que els queda per recórrer, Tirant veu a la llunyania a una dona amb els cabells com la seda, els ulls com la lluna quan està en el seu màxim esplendor, els llavis vermells com les roses i la seva cara blanca com la neu.Vol parlar amb ella i la segueix, però la perd entre la multitud.Quant arriben a la galera  a la nit, després de carregar tot el menjar, descansen per al dia de demà comerçar la ruta fins a  Constantinoble.
Ja quan Tiran esta a punt de acostarse pensa en la dona que a vist en el mercat.

Tirant diu:
-Com es dira la dona misteriosa que e vist al mercat? Tan sols ham mirar-la e sentit que a cautivat el meu cor i que tinc ganas de vore-la mes vegades per a saber mes d'ella.
Comença el dia de anarse a Constantinoble i la multitud de l'illa mira con admiració com la tripulació de Tirant i ell preparen tot per anarsen, quan es vam,
a la llunyania veu a la dona misteriosa i Tirant pensa que no la va a veure mes , pero es va a quedar amb el seu rostre per a sempre, sera a dona que mai coneixera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.