dilluns, 24 de febrer de 2014

En uns dies... podrem respirar tranquils

Aquesta setmana es podria denominar una setmana light al que es refereix de les classes de valencià.

Dilluns jo no vaig vindre a classe perque estava malalta, però els meus companys van fer activitats d’una full de la coherencia per a praticar de cara a l’examen. El meus companys tenien que separar el contingut del text per a facilitar la feina i poder analitzar-ho millor. També van fer un exemple del posible examen del pròxim dia. L’altra part de la classe estava fent l’examen d’anglès, el ‘A2’.

Dimecres va ser un dia molt entretingut, ja que vam visitar els campus de les universitats de Blasco Ibáñez, Tarongers i Burjassot. Jo vaig visitar amb altres molts companys el campus de Tarongers, en concret magisteri. Em va agradar molt totes les instalacions, en concret la biblioteca, és enorme.

Dijous molts de nosaltres estaven mès pendients de repasar per a l’exàmen d’anglès que teníem en la hora següent que de estar atenent a les explicacions de Toni. Els que van estar atents i tomant nota del que deia Toni van analitzar els cinc textos: tipus, estructura, gènere, carasterístiques... A final de classe va demanar que ferem els característiques de l’últim text. Molt poca gent va fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.