diumenge, 16 de febrer de 2014

Ja acabem

Són les ultimes dos setmanes i ja tenim llocs tots els exàmens finals, cal estudiar molt per a esta setmana i començar a organitzar-se per a repassar tota la teoria que ens queda de valencià. 

El dilluns Toni ens va donar les notes dels nostres treballs. Jo estic molt contenta amb elles, encara que sempre es vol més. Toni em va dir que el meu treball creatiu era molt original i que vaig ser l'única que va redactar el Vita Christi d'Isabel de Villena. Després ens va proposar un concurs entre tots per a votar els millors treballs. 

El dimecres va repartir un text per a treballar el tema i el rema (que a mi em continua pareixent quelcom embolicador) i com sempre, corregíem les fallades. 

El dijous Toni va continuar explicant i va començar a donar les explicacions dels tipus de text. Al final de la classe ens va repartir els fulls d'exercicis que anirem fent esta setmana pròxima per a repassar l'últim abans de l'examen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.