dilluns, 24 de febrer de 2014

Keep calm que venen falles

Aquesta setmana ha sigut prou tranquil·la, ja que el dilluns molts companys estaven fent l'examen de l'A2 d'anglés i el dimecres vam tindre un respir amb la visita a les universitats de València. 

El dilluns no vaig poder acudir a classe, ja que tenia un examen l'hora següent i vaig haver de quedar-me repassant, però els meus companys m'han explicat tot el que es va donar a classe i ja tinc la fitxa de les seqüències textuals que Toni va repartir. 

El dimecres com ja he dit, ens en vam anar a les univerdades d'excursió i no vam fer classe. 

La classe del dilluns va ser molt ''light'' ja que molts alumnes estàvem repassant per a un global l'hora següent, però Toni va estar corregint els exercicis de reforç per a l'examen del dia 3. 

Ja toca començar a buscar temps de davall de les pedres per a estudiar i comprendre la matèria que ens queda de valencià, però segur que ens ix genial a tots i ens desfoguem de l'estrés en la setmana de falles que està molt pròxima. Bona sort a tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.