diumenge, 2 de febrer de 2014

La batalla mes difícil

Jo tirant lo blanc em dirigeix cap a Sant Marcel·lí per a conquistar este barri, per a mi la batalla mes difícil que porte fins ara, en ella podria perdre la meua vida per que tinc davant a un dels enemics mes forts ja que és un barri molt unit en el que viuen molts cavallers, per primera vegada en la meua vida tinc por de poder perdre la meua vida en la batalla però no per això deixaré de fer-ho el meu esperit de cavaller em guia i em diu que he d'anar a conquistar el barri Sant Marcel·lí i que puc guanyar la batalla.
Em dirigeix pel carrer Carters amb tot el meu exercit i ja a la llunyania puc veure el barri, tots els meus soldats es van preparant per a la gran batalla i encara que tots estem convençuts de que guanyarem també sabem que hui molts de nosaltres no eixirem vius i que serà la nostra ultima batalla.
Arribem al barri i des de la muralla els arquers ens ataquen i puc veure com a la meua dreta i a la meua esquerra es van perdent vides per culpa de les fletxes, arribem a la muralla i els cavallers pugen per escales quan aconsegueixen pujar obrin la gran porta de la muralla i ara sí que comença la gran batalla de veritat tots els meus cavallers i jo entrem arrasant tot per on passem i després de 8 hores d'incansable batalla per fi aconseguim acabar amb tots i  conquerir el barri, mes de la meitat del meu exercit de cavallers a caigut per que a sigut la batalle mes difícil que mai e tingut.

6 mesos Portè ja fora del meu regne i des aquell dia no se res de la meua amada Carmesina i ara mateix el que mes vull és anar a veure així que després d'aquesta dura batalla decideix tornar al meu regne per a trobar-me amb la meua amada qui m'estarà esperant junt amb els meus dos fills que ja quasi estan preparats per a poder anar amb mi a conquistar mes ciutats, València ja és tota meua i la següent és Barcelona..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.