dilluns, 17 de febrer de 2014

Organització, planificació i constància

Dilluns res mes d’arribar a classe Toni ens va donar les notes dels treballs d’investigaciò i creatius. Les notes en general van ser bones, pocs suspensos i molts aprobats, i a més amb nota. Toni va comentar que estava interessat en fer un concurs amb els millors treballs de primer de bachillerat, on individualment tenim que votar a travès del blog i donar la nostra opiniò al voltant del treball que hem elegit. Com a premi donarà al guanyador o guanyadora el llibre de lectura de la tercera avaluaciò.

Dimecres Toni va repartir la fitxa 4 d’aquest trimestre, de la coherencia i l’estructura del tema. On explicava el tipus de text ( narratiu, descriptiu, expositiu, argumentatiu, instructiu i conversacional ) amb la seua organitzaciò  segons el tipus de text, la seua estructura i les seues característiques. També vam analitzar el text 1 de la nova fitxa, de la qual era de tipus narrativa-descriptiva en la primera part (verbs imperatius  i en imperfect), i conversacional en la segona (verbs en present). Amb temes derivats i constants.


Dijous vam termitar d’analitzar els textos i Toni va repartir les últims fitxes d’exercicis de coherencia, amb el que es pretèn arribar a tindre soltesa per a identificar les característiques d’un text de cara a l’examen.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.