diumenge, 9 de febrer de 2014

Prop del final de la 2a Avaluació i de les Falles



Tant dilluns com dijous no vaig poder assistir  a classe ja que em vaig posar malalt però tot i així els meus companys me van dir que dilluns van parlar sobre el tema de les Falles "La Crema" sobre el qual van debatre i Toni, el mestre, va explicar el que significava "La Crema". Dijous va seguir parlant sobre el procediment per a resumir i analitzar correctament un text en el qual no sé si va estar interessant però sé que sí perquè la classe del dimecres sobre el mateix va estar molt interessant i molt disputada entre els companys.

Dimecres,  aquest día si que vaig estar en classe en què vam parlar sobre el procediment per a resumir i analitzar un text en el qual tots el companys de la classe van debatre sobre les diverses respostes que hi havia en el full que ens va dar Toni, que podien ser els textos: amb progressió Lineal, Constant, Derivada o Complexa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.