diumenge, 9 de febrer de 2014

Recta Final

La setmana la comencem amb el text de 'La Crema' corregint les xicotetes fallades i les repeticions innecessàries que tenia. Després de corregir-ho entre tots Toni va repartir els exàmens de dilluns passat. 
Jo tinc un 0'95/2 no estic molt contenta amb la meua nota, perquè pensava que m'havia eixit millor, però segons pareix em vaig equivocar en diverses preguntes del test. Tènia un poc de por perquè encara no controle a la perfecció la gramàtica valenciana, però no em puc queixar.

El dimecres Toni va estar explicant els procediments per a resumir i analitzar correctament un text. Hi ha quatre parts molt importants que són; 
·Desarrollo lineal 
·Desarrollo constant 
·Desarrollo derivat 
·Desarrollo complex
El mètode em va paréixer un poc embolicador per les abreviacions, però segur que repassant un poc ho trac.
El dijous no vaig poder anar a classe, ja que em vaig posar malalta, però els meus companys em van comptar que van seguir amb el mètode per als textos. 

A l'estar acabant l'avaluació tot es torna més complex, però segur que l'examen següent ix molt bé i amb si mantindre la meua nota o inclús pujar-la!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.