dilluns, 24 de febrer de 2014

Setmana Curta

Aquesta setmana les classes de valenciá hi han sigut mes escasses de lo normal , açó ha sigut per diversos motius. El primer es que el dilluns una gran part de la classe tenia que acabar una part del examen A2 d'angles, y el segon es que el dimecres varem anar a visitar diverses universitats. Podies anar a la universitat del Tarongers , a la de Blasco Ibañez i finalment a la de Burjassot, jo vaig anar a la de Burjassot i personalment em va agradar molt les seues instal·lacions , l'únic que no em va agradar va ser que feia massa calor a les aules i que feia molt de fred a fora al pati. Peró sense aquest inconvenient em va agradar molt la experiencia de visitar les universitats. D'altra banda el dijous a classe per fi continuarem treballant la coherencia, i hi varem fer un exercici aplicant el que hi haviem apres fins ara. Era un text en el que teniem que identificar el títol rematic , la tesi , la tipologia textual i els element que faltaven al text. Finalment encara que aquesta setmana em tingut poques classes de valenciá , les que hem donat hi han sigut molt profitoses mirant de cara al futur examen del proper dilluns.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.