dilluns, 24 de febrer de 2014

Setmana pensant en les falles

Aquesta setmana ha sigut molt difícil tant per part dels alumnes com per la dels proffessors, ja que en les classes de valencià una gran majorìa de gent estaven colocats al final per a poder estudiar altres assignatures, perquè esta setmana la teníem plena de controls finals.

DILLUNS: Aquest dia quasi la meitat de la classe estaven fent el A2 d'anglès, i yo soc un d 'ells ja que ens faltava sols terminar la part del ''writing'', però jo com vaig tindre una lessiò en la mà dreta o no vaig acabar l'exámen i em vaig pujar a classe trenta minuts després, quan vaig pujar em va donar uns fulls de coherència i mentres tant els demes estaven fent uns exercicis de la fitxa, per a poder practicar el dia de l'exàmen.

DIMECRES: Aquest dia per diversos motius no varem anar a l'institut perquè teniem la primera excursiò del curs i varem anar a diverses universitats per a que ens explicarem el que volíem fer en el nostre futur i ensenyar-nos les luxoses instalacions. Cada persona podía triar la que volguera (la de Tarongers, la de Blasco Ibañez i per últim la de Burjassot).

DIJOUS: L'últim dia de la setmana varem continuar amb la classe del dilluns i Toni ens va dir que ferem uns quant exercicis dels fulls que ens va donar per practicar cara l'exàmen del proper dillun on hi entra tota la llengua que hem donat fins ára. La classe va estar un poquet difícil de donar ja que tots estaven estudiant i sols uns poquets estaven fent lo que habia dit Toni.

En conclusió jo pense que aquesta setmana ha de haver sigut molt dura per a Toni ja que molt poqueta gent li ha fet cas en les seves classes. Ahh i que ja estem en falles! El diumenge va vore la primera mascleta i la Crìda que es on tots els fellers i valencians van a reunirse a les Torres dels Serrans per a donar la benvinguda a les falles 2014.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.