diumenge, 2 de febrer de 2014

Treball Creatiu: L'última conquesta

Treball Creatiu
L'última conquesta

Un matí molt motivat,vaig obrir els ulls i vaig cridar:
-Armeu tota la cavallería! Anem a conquerir nous territoris, principalment el regne de Dotze Llunes! Jo Tirant conqueriré un nou territori per a vos Carmesina.
Mentre els cavallers s’acomiadaven de les seues families i amades, jo vaig agafar la meua nova armadura, feta de titani i capaç d’aguantar fins 32 puntades d’espasa, i la meua espasa feta al forn i amb els esperits de tots els caiguts a la batalla pel millor herrer de l’época, Mediyama.
A la vesprada varem sortir a cavall cap al nord, jo i 12.000 cavallers més tots amb l’objectiu de conquerir el nou territori. Quan va caure la foscor, ferem nit damunt d’una muntanya on es veía la ciutat,el nostre objectiu…
Pel matí quan s’asomava el sol varem partir , però abans vaig motivar els cavallers:
-Avui ens espera la glória, molts de nosaltres no tornarem a veure el sol però si tenim que morir, que siga lluitant! Cregau-lo si la meua veu es transforma en plutja per rencor, llançaré mars a l’aire protegit pel sol i aconseguirem la victoria, ara empunyeu les espases i lluiteu per vos i en nom de Déu!
Després d’aquestes paraules varem avançar i començà l’envoscada. Quan aconseguirem derribar la gran porta amb els arietes entrarem en grups de 10 formant un triàngle invencible, matarem tots els guardes, arquers i inclós un grup de templaris que descansava a la ciutat.

Finalment tragerem a tots els habitants a la plaça i donarem l’oportunitat de quedar-se a viure convertint-se a la nostra religió i complint les nostres costums. Uns s’enanaren, altres moriren i la major part es quedà a viure, i nosaltres tornarem a Constantinoble per tal de comptar la nostra victoria a tot el regne i fer-ne una celebració, no hi hagueren moltes baixes i poguem dir que gràcies a la protección de vos, señor Déu tot ha eixit bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.