dilluns, 3 de març de 2014

Amb bones sensacions

·Dilluns passat quasi ningu va asistir a classe per que es varen anar a la neu les tres persones que hi havien em varen contar que hi varen treballar els textos i la coherència.
·Dimecres varem fer l'última fitxa sobre la coherència on varem fer un exercici comparant els llibres fets a mà i els e-books, on tenien caracterísitiques ben diferenciades.
·Dijous tampoc vaig poder assistir a classe perque em vaig anar d'excursió amb el grup del tecnològic al politecnic, pero els que varen anar a classe em varen dir que van treballar la fitxa de simulacre d'examen.


A vui em fet l'ùltiim examen de Valencià i jo personalement he eixit del salò d'actes amb bones sensacions, possiblement hatja sigut per que es l'examen que mès he estudiat i em sabia tot, l'objectiu de passar unes bones falles m'ha donat forçes per a estudiar i els resultats espere que siguen molt bons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.