diumenge, 30 de març de 2014

El principi del final

Com el propi títol diu ja estem en el principi de la tercera avaluació , i aquesta setmana tenim que fer una entrada al blog diferent. Aquesta setmana em tractat a classe la sintaxi de la oració composta, em vist que les oracions complexes es poden classificar en: subordinades, coordinades i juxtaposades. D'altra banda a classe no em vist en profunditat les juxtaposades peró em pogut vore millor les coordinades y les subordinades.
Per un lloc podem classificar les subordinades en adjectives , substantives i adverbials, també es poden classificar les coordinades en copulatives , adversatives , distributive , explicatives i disjuntives , consecutives i finalment continuatives.
A més de vore la classificació Toni ens va donar un full amb particules per a poder identificar les oracions i poder classificarles be. Finalment a classe també i varem estar practicant mitjançant ejercicis les oracions complexes i la traducció de fragments en castellá.
En conclusió aquesta setmana ha sigut un poc mes dura que les altres en el aspecte de donar mes materia peró ha sigut molt productiva i també tinc que dir que el pitjor es la identificació de les oracions que son un poc complicades de fer al principi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.