dilluns, 3 de març de 2014

Examen de llengua

Aquesta setmana va ser més tranquila comparant amb unes altres principalment perque a les classes de valencià no hi havia quasi alumnes.
Dilluns no vaig anar a classe ja que no vaig poder assistir per motius personals, però em digueren que sols varen anar tres persones on varen practicar els textos sobre la coherència.
Dimecres Toni ens va donar la pràctica de l'examen per a fer-hi Dijous però no va poder ser ja que els del tecnológic es varen anar d'eixida. Doncs varem fer l'última fitxa sobre la coherència on varem fer un exercici comparant els llibres fets a mà i els e-books, on tenien caracterísitiques ben diferenciades.
Dijous com no va assistir quasi ningú a la classe de valencià Toni ens va dir que per parelles ferem la pràctica d'examen per a vore com teníem el nivell. Doncs em va pareixer fàcil ja que l'examen era quasi igual.
Desde el meu punt de vista l'examen ha sigut fàcil nose si es per fer la pràctica a classe i resoldre els dubtes o perque entenc bastant bé la coherència , toca dir adèu a la segona evaluació ja que la tercera ja està xafant-nos els talons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.