dilluns, 3 de març de 2014

Més repàs de coherència i Document model per a l'examen


Setmana de repàs abans de l'examen de coherència textual. Awuesta setmana ha sigut interrompuda a causa de l'eixida a Valderinares per part del departament d'Educació física i, per tant, la classe va ser reduïda de gent. Als no assistits a classe ens va dir el professor que van estar repasant mès coherència per al exàmen i, per tant, no hi va haber res nou.

Quan vam arribar de nou a classe, (Dimecres), vam fer pràctiques a classe de coherència lingüistica tal com estructura temàtica, composició de resums e identificació del tema central del text; així com els textos de comparació/contrast sobre un tema en concret com per exemple: Llibre de paper o "e-book".

Cap al final de la classe ens vam repartir un model d'exàmen per tal de tenir una idea predefinida de com  seria l'examen final, per tal de preparar-ho bé. L'examen contenia tots els contiguts esmentats anteriorment. Contenia una pregunta optatitva per sumar mès punts, la qual consistia en esmentar perquè el text acontinuació no era coherent, el perquè, que hauria de fer per tal de que siguera coherent, quin tipus de text i génere hi era, etc.

Fins ací la segona avaluació, aquesta ha sigut un tant diferent per separar la literatura i llengua en dos exàmens apart, per tal cosa em pogut estudiar un poquet mès tranquilament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.