dimarts, 4 de març de 2014

Preparant l'examen

Aquesta setmana vam estar plens d'exàmens en totes les assignatures i apart teniem que preparar l'examen de valencià sobre la cohesiò.


Dilluns 24 jo no vaig anar a classe, ja que molts dels companys a clase se'n van anar a la neu pero jo em vaig quedar a estudiar els examens que ens venien perque no donavem a abast.

Dimecres 26 vam estar tota l'hora parlant i fent coses sobre l'examen, practicaben fent ejercicis i aclarint dubtes...Toni com tots els trimestres va repartir un model d'examen, per a que sapiem per on van anar els tirs i baix la meua opinió ens ajuda a estudiar perque pots vore tota l'informació resumida.

Dijouis 27 jo que soig del tecnológic vam anar a l'Univeristat politecnica per a visitar les instalacións, aquesta vegada a les Facultats de tecnología, els companys a classe van fer el simulacre de examen.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.