diumenge, 2 de març de 2014

Setmana d'universitat, neu i malaltia


DILLUNS 24

Dilluns no vaig estar a classe perquè em vaig a anar de viatge a la neu, ja que, el departament d'educació física hi va organitzar l'excursió. Ens ho vam passar genial, els dos dies esquiant i alguns amb la taula de neu. Varen ser dos dies increïbles. El dolent va ser que quan vaig tornar em vaig posar malalt i, per exemple, el divendres no vaig anar a classe.


DIMECRES 26

Dimecres varem treballar l'estructura de causa-conseqüència i l'estructura de comparació/contrast. Després varem fer exercicis però els més interessants varen ser el 8 i el 9. A l'exercici 8, teníem un text i havíem de completar els buits amb connectors de canvi de tema i connectors de contrast. Va ser un exercici molt profitós i interessant.
Per altra banda, l'exercici 9 consistia en redactar un text explicant els avantatges i inconvenients dels llibres de paper i els llibres digitals. Alguns de la classe vam intentar fer-ho i més o menys va quedar bé.
Al final de la classe, Toni ens dona un full de practica de l'examen per a estudiar a casa.


DIJOUS 27

Dijous no vaig tindre classe perquè els companys del tecnològic ens anàrem a la universitat politècnica de València (UPV) d'excursió. Ens van ensenyar les instal·lacions i també ens parlaren dels graus què podíem cursar allà. Sens dubte va ser una experiència fantàstica.


OPINIÓ PERSONAL

Aquesta setmana ha tornat a ser relaxada pels poc dies de classe, però anava amb trampa, ja que l'examen és el dilluns i tenim que estudiar molt per a aprovar i traure bona nota. Espere tindre bona sort i que l'examen surti bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.