diumenge, 2 de març de 2014

Últims dies d'exàmens

Esta setmana en l'assignatura de valencià ha tornat a ser més o menys tranquil·la, ja que molts dels nostres companys se'n van anar de viatge a la neu i la resta ens quedem eixos dies a casa estudiant per a tots els exàmens que teníem estos dies. El dilluns no va ser ningú a classe a excepció d'uns pocs asique no es va fer res.

El dimecres per a mi tampoc va haver-hi classe, perquè em trobava indisposada i me'n vaig anar a casa a reposar abans de la classe de valencià, però un company em va agafar la fitxa corresponent per a estudiar l'examen. 

El dijous, com molts dels nostres companys tenien una excursió a la universitat politècnica de València, només vam ser unes deu persones a classe, la qual cosa va fer que tota l'atenció del professor se centrara en nosaltres. El meu company Alfredo va carregar amb el pes de fer l'exercici que ens tocava ell només, ja que jo no ho comprenia molt bé, però al seu torn m'anava explicant com es devia de fer i després ho vaig fer a casa i tot perfecte i sense dubtes. Demà tenim l'últim examen de valencià, per la qual cosa esta nit toca seguir amb l'estudi de la coherència i que esperem ens isca bé a tots. Jo crec que no em va a anar malament, ja que el temari és entretingut i no molt complicat, però res és segur. Molta sort a la resta dels meus companys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.