diumenge, 13 d’abril de 2014

Dos setmanes sense publicar

Ja fa dos setmanes des de l’ultima publicació. Em resulta estrany comentar, ara, cada dues setmanes. L’ultima setmana vaig estar a punt de comentar y quasi se m’oblida comentar aquesta setmana.

En aquest temps hem fet moltes coses. Hem vis les oracions compostes i hem fet la prova d’examen, hem llegit i interpretat el llibre “Maria Rosa” d’Angel Guimera...

Toni ens ha explicat les oracions compostes (subordinades i coordinades) amb una fitxa que diu que ens deixarà portar al examen i, per altra banda, ens ha donat un dossier per practicar-les. En el dossier hi ha moltes activitats: classificar, corregir, traduir...  La prova d’examen m’ha eixit bastant be espere que l’examen de les oracions subordinades siga del mateix nivell.

Hem estat llegint el llibre “Maria Rosa” en classe i con es un teatre ha sigut mes divertit. Hem eixit a la pissarra,  cada un era un personatge i tenia que llegir i intentar interpretar el seu paper. Jo he fet de Tomasa, al principi estava un poquet nerviosa perquè Toni ens estava gravant però poc a poc se m'anaven els nervis. Crec que el he fet be.

El examen del llibre de lectura es dema i espere fer-ho be. El llibre tracta de lo que li passa a la pobra Maria Rosa: li meten al marit en la presó acusat d’assassinat, cosa que no ha fet; el seu marit mor de fam perquè havia fet vaga de fam per provar la seua innocència; no li paguen ni a ella ni als seus amic pel seu treball i te que escriure una carta a els encarregats; Marçal, el millor amic del seu marit, es l’assassí del capatàs i esta enamorat de Maria Rosa. Ells dos  acaben cassant-se i la Maria Rosa el mata la nit de bodes, quan se n’adona del que ha fet...


Espere acordar-me de comentar pròxima vegada que tinga que fer-ho. Però crec que es molt desitjar. 
Sort a tots en l’examen! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.