dilluns, 12 de maig de 2014

El videolit i el proper examen

Ja estem una setmana més amb l'entrada al blog de valencià. Aquesta setmana com que és la primera des de fa un llarg periode de temps se m'ha oblidat i l'estic publicant un dilluns. Aquestes setmanes anteriors hem fet diverses coses entre elles està l'exposició i la presentació dels treballs creatius, que consistia a fer un videolit, una resenya o un booktrailer.

Per la meua part vaig decidir fer un booktràiler perquè m'agradava més i, a banda, no tenia el material per a gravar amb qualitat la meua veu però al final amb els recursos que tenia amb algunes imatges d'internet vaig fer un bon booktrailer. D'altra banda em varem agradar diversos videolits i ressenyes com el del company Marc Ferrandis o com el de Patricia Guill. També cal destacar que hi havia que dominar alguns programes de edició de video com el Windows Movie Maker o el Fotos Narradas 3 però, a pesar d'aixó, no era massa dificil de fer un bon treball. A més en classe l'altre dia varem retardar el proper control del cohesio, que en principi l'anavem a tindre el dilluns pero que a la fi es va canviar al dimecres per poder estudiar mes. També varem decidir que el fariem sense la fitxa perquè Toni ens va dir que seria mes facil que fent-lo amb fitxa. Finalment he de avisar que ja deuriem estar aprofitant el temps per a estudiar per al proper examen perque ja s'acaba el curs i pot ser un dels últims.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.