diumenge, 25 de maig de 2014

ELS TREBALLS FINALS

Durant els ultims dies hem estat treballant la part final del curs.
En primer lloc, abas de les vacances de setmana santa vam fer l´examen de Maria Rosa, un llibre que em va pareixer molt interesant i entretingut. En les següents classes intentarem treballar le cohesió textual pero Toni el va deixar per a més endavant. Més tard vam començar amb el treball de la ressenya o videolit de Maria Rosa. Jo vaig preferir la resenya ja que l´informática o es el meu punt fort.
Després del pont vam veure uns diferents videolits fets pels alumnes de l´any passat i realment hi havia alguns molt bons.
A continuació vam tornar a les classes de cohesió textual. Segons els tipus de mecanisme, hi han:
-Mecanismes de coherència léxica:

  • Repetició
  • Sinonímia
  • Hiperonimia i hiponímia
  • Proformes o mots generals
  • Antonimia
  • Relació enciclopèdica
-Mecanismes de cohesió gramatical:
  • Dixi: de persona, espai i temps.
  • Anàfora pronominal
  • Elipsi
  • Dixi textual
  • Definització
  • Temps verbals: anafórics i díctics
Finalment vam fer l´examen d´aixó i en mi opinio va estar mes difícil del que m´esperaba, pero vaig conseguir aprovar.
Ultiament estem treballant amb lúltim examen que ens queda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.