diumenge, 11 de maig de 2014

Embolic amb el videolit

Abans de les vacances de Pasqua, varem fer l'examen de lectura de Maria Rosa en el qual he tret molt bona nota perquè em va agradar molt el llibre i l'examen m'havia eixit quasi perfecte amb un 0,95 d'un punt. Toni per a les vacances ens havia manat o bé fer un resenya que era lo més fàcil, o fer un videolit, jo vaig fer el aquest amb un company de classe. Aquest treball el vaig fer estant malalt però tot i axí vaig traure forçes per a fer-ho, però de tota manera va eixir fatal ja que no controlàvem molt bé ''FotosNarradas3'' ( l'aplicació d'escarregada ) i a la mateixa estona varem estar gravant les nostres veus i la música de fons la posavem nosatres desde els nostres movils ( o sigui imaginat a nosaltres parlant el diàleg i la mà dalt amb el mòbil dalt intentant fer com si la música estiguera de fons, en conclusiò un rotllo perquè alfinal en el salò d'actes s'escoltara fatal, però si l'escoltes a la teva casa tranquil pots apreciar que s'escolta bé) jo m'havia anat de casa del meu company bastant content per el que haviem fet, però al anar al saló d'actes i vore el nostre em vaig morir de la vergonya del fatal que havia quedat. Canviant de tema, Aquestes setmanes em estant donat els mecanismes de cohesió lèxica:
- Repetició.
- Sinonímia.
- Hiperonímia-hiponímia.
- Proformes.
-I  de contrast.
Els mecanismes de cohesió gramatical:
- Dixi ( de persona, d'espai i de temps).
- Anàfora pronominal.
- Elipsi.
- Definització.
- Temps verbals: anafòrics i díctics.
Conclusió ha sembat una setmana que ha sigut un poquet relaxada, però la que ve la tenim tota plena d'examens i un d'ells es el de valencià.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.