dimarts, 13 de maig de 2014

Experiència videolit

 Tornem de les vacances de pasqües i del pont de maig... Com ja sabeu, havíem de fer un treball del llibre de lectura de Maria Rosa d'Àngel Guimerà. Teníem varies opcions: fer un videolit, que constava de fer una successió d'imatges o vídeo, amb música i la teua veu gravada (fins a 1 punt i mig); un booktrailer que era pràcticament el mateix, però no feia falta gravar audio tret que teníes que posar text no molt extens i amb una intenciò d'intriga i suspens (fins a 1 punt i mig); o una ressenya on calia aprendre de memòria 25 línies manuscrites i explicar davant d'una càmera de què tractava el llibre (fins a 1 punt).

Jo vaig fer un videolit, l'última setmana de vacances no tenia molt clar com fer-ho, i vaig decidir veure alguns videolits del compayns de cursos passats. La veritat que em va ajudar molt a l'hora de orientar-me. [Podeu veure'l si cliqueu ACÍ.]

Ho vaig tindre un poc dificil a l'hora de fer el treball, ja que en el meu ordinador no funciona bé el programa per problemes de la placa base. Doncs, vaig anar a casa d'una amiga per a poder editar-lo, però quan vaig acabar-lo se'm va oblidar fer l'últim pas, clicar a 'fer pel·lícula' i a l'hora de donar-li'l al professor no va poder obrir-lo, només en tenia el projecte, no el vídeo. Així que estic encara pendent de donar-li el treball a Toni. Aviat el tindré refet. La veritat és que m'ha creat molts problemes, però espere que tot isca bé.

Mentres feía el treball me'n vaig gravar la veu, recitant unes paraules de la Maria Rosa, amb un final improvisat més personal. Vaig posar fotos que vaig pensar que eren adequades amb el que relatava el text, i amb una música que acompanyava les fotos i la veu. Crec que el videolit em va quedar bastant bé.

Ara s'aproxima el primer control de cohesió textual, que valdrá tres punts del trimestre. Molta sort a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.