diumenge, 25 de maig de 2014

Ja estem en la recta final!!!

Una setmana més que passa al nostre calendari i una menys per a finalitzar aquest curs que se m'ha passat volant.
Comencen les setmanes amb molta angoixa, nervis i males sensacions.
Respecte al blog ens queda un escrit més i una memòria final del curs, espere que siga fàcil perque no tinc ni idea de com és fa, encara que Toni quan s´acoste la data explicara el sistema. 
L' examen de cohesió textual va ser la setmana passada, Toni ja ens va donar la nota i em va eixir millor del que em pensava, va ser el primer examen de la tercera avaluació.
L´examen constava de 6 exercicis contant que un era extra, els exercicis és basaven en traduir del castella al valencià ,clasificar oracions i vore si l´us de la preposició era correcta o incorrecta.
 Era un examen un poc difícil desde el meu punt de vista,  és una matèria que  m´ha costat bastant ja que les oracions no se'm donen molt bé. 
Aquesta setmana continuarem amb el nou temari de la cohesió textual;la cohesió és la propropietat textual que agrupa tots aquells mecanismes que manifesten explicitament les relacions que 
 s ´estableixen entre les parts del text .
Varem vore els mecanismes gramaticals de cohesió,els mecanismes lèxics de cohesió, les  relacions lèxiques de referència...I tota la teoría la varem aplicar als exercicis de practica de l'altre dossier.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys de classe a l'apunt.